Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
14631 Km
ORANJE
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 790 Adventure uit 2019 met slechts 14631km. Tevens geschikt voor A2 rijbewijs rijders.

Eerste eigenaar motorfiets waar we hem nieuw aan afleverde. Gehele onderhoud historie aantoonbaar, incl. 15d km beurt reeds uitgevoerd. Staat op zgan banden.

Zeer compleet uitgerust met originele KTM Powerparts accessoires:
- Akrapovic uitlaat
- Quickshifter Plus
- KTM valbobbins voor en achter
- KTM Rally voetsteunen met inserts
- KTM handvat verwarming
- Touratech bij KTM top en zijkoffers plus kofferdragers
- Kofferset gelijksluitend met contact sleutel
- Topkoffer voorzien van ruggesteuntje
- KTM koplamp bescherm lens
- KTM middenbok

Als u op zoek bent naar een high-end motorfiets die licht en compact is, een die gereden kan worden als een echte Adventure en niet stopt voor een onverharde pad, dan hoeft u nergens anders naar te kijken dan naar de langverwachte KTM 790 Adventure.

Deze sportieve reismotor heeft echte off road genen: 799cc, 2 cilinder parallel twin, 70kw vermogen, 189kg gewicht, 850mm rijhoogte, CO2 emissie: 98gr/km, Brandstof verbruik 4.2L/100km.

Motorfiets komt helemaal compleet zoals nieuw afgeleverd: Dubbele sleutels, Sleutelkaart, Aflevermap met boeken.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion