Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2014

€ 4.999,- € 5.250,-
Garantie: Nee
13211 Km
Wit / Oranje
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette KTM Duke 690 met maar 13211km !

- Volledige onderhoud bekent, motor nieuw geleverd
 
  • Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
    Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
    Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
    Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.

    Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.  

    U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.

    - Proefrijden - Mogelijk
    - Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)


    Volg ons ook op onze social media:
    Facebook : @Track Support
    Instagram : @Track Support
    Youtube : @TrackSupportRacing


    Track Support BV
    Ketellapperstraat 19
    9403 VS Assen
    Bel ons: +31 6 26260615
    Mail ons: info@tracksupport.nl

    Openingstijden:
    Maandag: op afspraak
    Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
    Zaterdag : 10:00 - 16:00
    Zondag: gesloten
    Koopavond: op afspraak
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Track Support
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion