Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2018

26147 Km
Oranje
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en goed onderhouden KTM 390 Duke incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Nieuwe voorband
  • Onderhoudshistorie
  • KTM myride app
  • Instelbare mappings
  • LED knipperlichten
  • R&G valblokken
  • KTM powerparts comfort zadel

Zeer goed onderhouden KTM 390 Duke die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

De 390 Duke belichaamt waarden die motorrijden al decennialang tot een geweldige belevenis maken: maximaal rijplezier, optimale inzetbaarheid en een superieure, speelse handling. Vederlicht, krachtig en barstensvol hypermoderne techniek. Eigenschappen die borg staan voor een ongekende rijdynamiek, zowel in de asfaltjungle als op bochtige landwegen. De 390 Duke – nergens krijg je meer motorfiets per euro.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk KTM
Model 390 Duke
Kleur Oranje
Segment Naked
Cilinderinhoud 373 cc
Kilometerstand 26.147 km
Bouwjaar 2018
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion