Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2019

Garantie: Ja
15225 Km
Zwart, wit, oranje
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 390 DUKE ABS – 2019 | Akrapovič | NL MOTOR | 15.225 km Limited Edition

Origineel Nederlands geleverde KTM 390 DUKE ABS van 2019, in uitstekende staat en met slechts 15.225 km op de teller. Deze lichtgewicht naked bike is perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders dankzij z'n wendbaarheid, krachtige ééncilinder motorblok en moderne uitrusting.

✅ Voorzien van Akrapovič carbon uitlaatdemper (met dB-killer) – voor een sportieve, diepe sound
✅ Limited Edition stickerset met certificaat – uniek exemplaar
✅ Slechts 15.225 km!


Technische gegevens:
  • Bouwjaar: 2019

  • Tellerstand: 15.225 km

  • ABS

  • TFT-display met uitgebreide functies

  • Originele KTM-map & boekjes aanwezig

  • 2 originele KTM-sleutels


Recent onderhoud (15.000 km beurt in eigen werkplaats):
  • Nieuwe accu

  • Nieuwe olie & filters

  • Nieuwe banden vóór en achter

  • Motor is 100% rijklaar!


Extra’s & opties:
  • Akrapovič carbon uitlaatdemper (met dB-killer)

  • Limited Edition stickerset (met certificaat)

  • LED-knipperlichten

  • SP Connect telefoonhouder

  • ABS

  • TFT-dashboard met o.a. bluetooth, rij-informatie, etc.


Vraagprijs: €4.290,-

✅ Inclusief 1 maand gratis verzekering
✅ Inruil mogelijk
✅ Proefrit bij serieuze interesse

 

Deze KTM is “Ready to Race” – neem vandaag nog contact op!


 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion