Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R EVO - 2022

Garantie: Ja
11350 Km
ORANGE
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Super dikke KTM 1290 Super Duke R EVO uit 2022

- Eerste eigenaar
- Orginele delen aanwezig
- Elektronische vering (EVO)
- Powerparts hendels
- Akrapovic full racing exhaust system
- Shorttail
- Powerparts
- Tankpad
- Powerparts zadel
- Tech pack
- Powerparts voetsteunen

- 12 maanden garantie
- 10 dagen all risk verzekering


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion