zeer nette 1290 superduke r evo
met electrische adaptieve vering
met quickshifter en suspension pro
rijmodi,bandenspanningsensoren.
cruise control,cornering abs .
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Twincilinder, 4-takt, V 75°
Boring x slag
108|71
Cilinder inhoud
1,301
Comp. verhouding
11.5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Electrisch
Vermogen
177|132|8,870
Max. koppel
141|7000
Koppeling
Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening
Versnellingsbak
6 versnellingen, klauwkoppeling
Verhouding
Overbrenging
Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16
Starter
electrisch
Tankinhoud
18
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd
Vering voor
WP USD Ø 48 mm
Vering achter
WP monoshock
Remmen voor
320 mm, 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating
Remmen achter
240 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
180/55 ZR 17
Wielbasis
1,482
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
835
Drooggewicht
195
Leverbare kleuren
Zwart, Wit
Beschrijving
Evolutie en aanpassing zijn van cruciaal belang als het gaat om het behouden van iemands status als de beste hond. De KTM 1290 SUPER DUKE R EVO is een BEEST - geëvolueerd. Dankzij de intuïtieve Semi-Active Suspension Technology (SAT) past dit BEAST zich niet alleen aan het wegdek aan, maar ook aan de input van de rijder - waardoor het een koude, berekende jager wordt. Een beangstigend vooruitzicht voor elke potentiële uitdager.
Dealerschappen:
KTM
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoenen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), terwijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daardoor beduidend minder wrijving produceert.