Nieuwsbrief:

KTM  1190 ADVENTURE - 2013

Garantie: Nee
59000 Km
Grijs
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Volledig dealer geserviced in topstaat.
Met spaakvelgen incl. bandenspannings-sensoren.
Met alle sleutels en codekaart.
Incl. kleine beurt en nieuwe kettingset, de Continental banden zijn 90%.
De voorvork is door ons gerseviced met nieuwe keeringen .
Alle slijtage delen in zeer goede staat.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Bochten ABS, Boordcomputer, elektronische vering, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, Mistlampen, Traction Control, Valbeugels, Versnellingsindicator, Valbeugels ,Mistlampen, Bochten ABS, Spaakvelgen , 4x rijmodus, Led dagrij verlichting, TPMS ,Led knipperlichten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion