Nieuwsbrief:

KTM  1190 ADVENTURE - 2013

35459 Km
Oranje
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
ktm - 1190-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 1190 Adventure ABS
Bouwjaar 2013
35459 km

Zeer nette 1190 Adventure in Metallic Oranje. Oa voorzien van Handvatverwarming en Garmin Navigatie.

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe Achterband


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Handvatverwarming

- Garmin navigatiesysteem
- Ktm valbeugels
- Middenbok
- Diverse rijmodi
- Abs
- Tractioncontrol
- electronische schokdempers

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht. Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion