Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZZR 1200 - 2002

Garantie: Nee
59947 Km
Zilver Grijs
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van 1e eigenaar !
 

Te koop: Kawasaki ZZR1200 (2002) – Krachtige sport-tourer in topstaat!

 

Ben je op zoek naar een supersnelle, comfortabele en betrouwbare sport-tourmotor? Dan is deze Kawasaki ZZR1200 uit 2002 precies wat je nodig hebt! Met zijn 1164cc viercilinder motor en maar liefst 152 pk biedt deze machine een indrukwekkende combinatie van snelheid en comfort, perfect voor zowel lange afstanden als sportieve ritten.

 

Specificaties:

 

  • Bouwjaar: 2002
  • Motorblok: 1164cc viercilinder, 152 pk
  • Kilometerstand: 59.947 km
  • Koppel: 124 Nm – enorme trekkracht in alle versnellingen
  • Ruime en comfortabele zithouding, ideaal voor lange ritten

 

Waarom deze Kawasaki ZZR1200?

 

  • Enorme power – razendsnelle acceleratie en hoge topsnelheid
  • Uitstekend rijcomfort, zelfs bij lange afstanden
  • Sportief en toch veelzijdig – ideaal voor zowel toeren als snelle ritten
  • Kawasaki-betrouwbaarheid – sterke techniek en robuust ontwerp

 

Deze motor is altijd goed onderhouden, verkeert in uitstekende staat en is klaar voor nieuwe avonturen.


Locatie: Molenstraat 2, 3421CL Oudewater

Prijs: € 2.800,-

Contact: 0623329263 (Geopend op afspraak)

 

Interesse? Neem contact op voor meer informatie of een proefrit! Dit is jouw kans om een van de meest indrukwekkende sport-tourmotoren te bezitten.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion