Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2020

32301 Km
Zwart groen
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z650 – 2020 – Met digitaal scherm – 32.150 km – Zeer nette staat

Te koop aangeboden: een Kawasaki Z650 uit 2020, het vernieuwde model met moderne styling en voorzien van een scherm. Deze naked bike is zowel sportief als comfortabel en staat er bijzonder netjes bij.
Specificaties:



Bouwjaar: 2020


Kilometerstand: 32.150 km


Onderhoud: Dealeronderhouden – alle facturen aanwezig


Laatste onderhoudsbeurt: Bij 31.300 km


Boekjes en alle sleutels (inclusief reservesleutel) aanwezig


Uitgerust met:



Bellypan voor een sportieve look


Duoseat cover i.p.v. duozit – originele duo zit wordt meegeleverd


Probrake verstelbare rem- en koppelingshendels


Highsider spiegels


Korte kentekenplaathouder



Deze motor is technisch in topstaat en met zorg onderhouden. Dankzij het complete onderhoudsverleden en de nette afwerking is dit een uitstekende keuze voor wie een sportieve naked bike zoekt die ready to ride is.
  • Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
    Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!


    - Garantie mogelijkheden
    - Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
    - Tevreden klanten zijn onze prioriteit
    - Jonge en nette occasions
    - Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
    - Financiering is mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - RDW erkend
    - Bezichtiging & Contact

    Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
    E-mail: info@nobelmotoren.nl
    Instagram: nobelmotoren
    Whatsapp: +31621353133

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nobel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion