 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 83,0|60,0 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 69|51,0|8.500 |
Max. koppel | 64,0|7.000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm upside-downvork met instelbare uitgaande demping (rechts) en veervoorspanning (links) |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm-wave-schijven. Remklauw: dubbele twee zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuige |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.415 |
Lengte | 2.165 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1.400 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 217 |
Leverbare kleuren | Candy Limegreen/Metallic Spark Black |
Beschrijving | All Roads, One Bike
Het Versys 650 concept van sportieve looks, fantastische handling en een soepel en krachtig parallel tweecilinder blok heeft inmiddels een grote groep fans opgebouwd. En dat is niet zo gek, want met de beste vering, een uniek Mono-Key koffersysteem en een ongekend laag brandstofverbruik is de Versys veruit de meest moderne en complete motor in zijn klasse.
Het 2017 model van de Versys 650 werd nog verder uitgebreid met een geïntegreerde versnellingsindicator en drie fraaie nieuwe kleurstellingen met stijlvolle graphics.
Ten slotte is er voor de rijder die echt op wil vallen de Versys 650 Special Edition in het typerende Kawasaki “Candy Lime Green” met een schitterende sportieve striping.
|