Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA ZX-4RR - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
GN2
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
kawasaki - ninja-zx-4rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Direct uit voorraad leverbaar!

In de afgelopen 40 jaar heeft Kawasaki het hart van menig motorliefhebber weten te veroveren met de toonaangevende Ninja-serie. Hét toonbeeld van lef, technologische voorsprong en vooral liefde voor sportmotoren.Geen enkele andere modelbenaming heeft wereldwijd zo’n sterke naamsbekendheid als de Kawasaki Ninja modellen. Ter ere van het 40-jarig bestaan introduceren we de Ninja ZX-4RR 40th Anniversary
edition, gehuld in de iconische kleuren van de ZXR’en en
endurance racers van begin jaren 90.

WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in!

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m vrijdag 9.00 t/m 18.00 uur
Zaterdag 9.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion