Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER LIMITED - 2024

Garantie: Ja
1519 Km
NARA BRONZE METALLIC
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
indian - scout-bobber-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 150/80 R16
Bandenmaat achter: 130/90 R16
Lengte: 221 cm
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij

Uniek in zijn soort . Een Bobber zoals een Scout Bobber Limited +Tech Moet zijn , robuust en op dikke 16'' banden staat hij zijn mannetje. De Limited is in vergelijking tot de standaard uitvoering extra voorzien van Cruise Control en Traction Control . Ook heeft de Limited uitvoering drie rijmodus ; Sport, Standaard en Tour voor een optimale rijervaring . En een USB poort voor het aansluiten en opladen van externe apparaten.4'' TOUCHSCREEN . Navigatie en diverse display schermen inzichtelijk met 1 druk op d eknop. De BOBBER Ltd-tech heeft standaard een sleutel-loos start systeem.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Keyless start, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion