Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
11726 Km
WHITE LIGHTNING / INDY RED
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 180/55 R17
Bandenmaat achter: 120/70 R17
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

FTR 1200 SPORT ! Een Amerikaans Icoon op wielen.
De imposante en gespierde FTR heeft alles wat een echte motorfiets moet hebben .De lage ''flyline''- de lijn die van de voorzijde van de tank langs het zadel naar de achterkant van de motor loopt onderscheidt hem van elke andere naked bike en verwijst overduidelijk naar de flat track-roots van de FTR. 4'' touchscreen met ride command , navigatie en blue-tooth .Drie rijmodus instellingen zoals Sport-standaard en Rain vergroten de rijsensatie. Dankzij de lichte 17'' gegoten wielenis de FTR bijzonder wendbaar en de aan de weg klevende Metzeler Sportec-banden garanderen een rotsvaste wegligging.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Electronic Stability Program (ESP), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion