Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10037
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Indian FTR1200 Z Black

De moderne, eenkleurige matzwarte lak gaat samen met opvallende rode accenten, waaronder het Indian Motorcycle-logo op de tank, de biezen op de wielen en de achterveer die medeweggebruikers als laatste van je zien als je ze inhaalt.

OP STRAATGEBRUIK AFGESTEMDE TOPPRESTATIES
De geraffineerde vloeistofgekoelde V-twin met een inhoud van 1203 cc levert een vermogen van 123 pk en een koppel van 120 Nm.

EEN WENDBARE EN SPORTIEVE HANDLING
De rechte rijpositie en het laaggeplaatste zadel staan in combinatie met de 17 inch wielen garant voor een vertrouwenwekkend en nauwkeurig rijgedrag. De benzinetank is strategisch onder het zadel geplaatst. Dit resulteert in een lager zwaartepunt, een betere gewichtsverdeling en een ongeëvenaarde stabiliteit in bochten.

TOONAANGEVENDE UITRUSTING EN AFWERKING
Met zijn Brembo-remmen, Akrapovic-uitlaat en verstelbare Ohlins-wielophanging is de FTR een toonbeeld van kwaliteit, vakmanschap, traditie en power.
Motor
Motortype Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud 1203 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 120 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar

Standaarduitrusting
ABS
Cruise Control

Electronica
4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion