Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 701 - 2018

€ 7.450,- € 7.950,-
12424 Km
Zilver
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette, goed onderhouden en unieke Husqvarna Vitpilen 701 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Boekjes
  • Bar end spiegel
  • Verkorte kentekenplaathouder
  • Duo seat cover
  • Alle originele onderdelen (kentekenplaathouder etc)

Zeer gave Husqvarna Vitpilen 701 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Opzoek  naar iets unieks? Dit is uw kans!

Na ombouwen ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

De VITPILEN 701 is een perfect ontworpen streetbike met een nieuwe visie op urban motorrijden. Deze compacte en wendbare motor wordt aangedreven door een krachtige eencilindermotor en is vakkundig vormgegeven voor een minimalistische styling met uitzonderlijke prestaties. Een motor teruggebracht tot de pure essentie. Speciaal ontwikkeld voor de unieke, vooruitstrevende lifestyle van het moderne motorrijden. Voor een spannendere, eerlijkere en pure motorervaring.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Husqvarna
Model Vitpilen 701
Kleur Zilver
Segment Naked
Cilinderinhoud 692 cc
Kilometerstand 12.424 km
Bouwjaar 2018
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion