Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2002

Garantie: Nee
54539 Km
Winning Red
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie Honda VTR 1000 SP 1 van 2002
Mooie titanium Remus Revolution dempers met E keur en db killers
Banden zijn aan vervanging toe 
voorband is oud achter is versleten
Prijs is inclusief grote beurt nieuwe remvloeistof en nieuwe banden

De SP1 versloeg Ducati in het eerste jaar dat Honda hem gebruikte in het WK superbike
Ducati reedt met de 916 996 eb 998 1098 en 1198




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Borgen" betekent: Om te voorkomen dat motoronderdelen lostrillen enworden verloren kunnen ze worden geborgd. Het borgen van onderdelen kan op verschillende manieren gebeuren. Een veel toegepaste methode is het gebruik van veerringen en zelfborgende moeren bij schroefverbindingen. Een andere mogelijkheid is het aanbrengen van een lijmachtige substantie op de schroefdraad, die bout en moer aan elkaar plakt. Loctite is een bekend vloeibaar borgmiddel. Een oude methode is het boren van een gaatje door de vastgedraaide moer en bout, waar een dun ijzerdraadje( safety wire) doorheen wordt gestoken, dat in elkaar wordt gedraaid.
© 2000 - 2025 Motoroccasion