Nieuwsbrief:

HONDA  VT 700 C SHADOW - 1984

Garantie: Nee
55127 Mls
Zwart
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden

Honda VT 700 Shadow

Wij bieden deze black on black Honda VT 700 in consignatie aan namens onze klant. De eigenaar heeft hiernaast nog een motorfiets waardoor deze te weinig wordt gebruikt. Wij zijn dan ook verzocht om deze schitterende Honda te koop aan te bieden.

Werkelijk alles is gedaan aan de motorfiets en staat er dan ook bij in showroomstaat. Alle slijtage onderdelen zijn z.g.a.n. Wat is er allemaal vervangen vraagt u zich wellicht af, hieronder een opsomming:
- Banden
- Remmenblokken
- revisie koppelingscilinder
- Voorvorkkeeringen
- Kilometerkabel
- Choke kabel
- Alle vloeistoffen
- Bougies
- Filters
- Carburateur gereinigd

Deze Honda is niet alleen heel stoer om naar te kijken, maar rijdt ook super. Zoals hierboven weergeven is er veel vervangen. 

Wij zien u graag in Bergschenhoek om eens deze Honda van dichtbij te bekijken. Mocht uw intresse dan alleen nog maar meer toenemen, is een proefrit natuurlijk ook mogelijk. Van Kleef Motoren biedt ook verschillende garantie mogelijkheden. 

Van Kleef Motoren is RDW erkend en aangesloten bij Motorgarantie.nl, Numotorrijden.nl en Slimm Verzekerd.

Bij Van Kleef Motoren kunt u terecht voor:
- Groot onderhoud
- Klein onderhoud
- Overige reparaties
- Schadeherstel
- Bandenservice
- Verkoop van schitterende occasions. Inruilen van uw motorfiets doen wij ook.
- Financiering
- Gratis 5 dagen all-risk verzekering
- Bezorging van de motor is mogelijk.
- Gratis tenaamstelling op locatie
- Export 

Dorsvloerweg 419
2661 MN Bergschenhoek

Bereikbaar op 010-3411446 of 06-41293124.
Mailen mag ook naar info@vankleefmotoren.nl 

Maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. 

Heeft u interesse in een motorfiets en komt het op onze openingentijden niet uit, bel ons vooral op om te vragen naar de mogelijkheden. 

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion