Nieuwsbrief:

HONDA  VT 600 C SHADOW (VLX) - 1993

Garantie: Nee
25231 Mls
BLAUW
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Deze VT600 is in een mooie staat - Lekker laag bij de grond - Hele fijne en betrouwbare motor - Windschermpje - Mooie Leren Custom Tassen - Luxe Uitvoering met Chrome Blokdeksel en mooie Buddy - Gewoon een Beauty! -




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion