Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER ABS - 2013

Garantie: Ja
26141 Km
Zwart
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda VFR800X Crossrunner (2013) – Slechts 26.141 km – Zwart

Deze veelzijdige en krachtige Honda VFR800X Crossrunner uit 2013 is een echte allrounder met een perfecte mix van sportiviteit en comfort. Met slechts 26.141 km op de teller is deze motor in zeer nette staat en klaar voor nog veel meer avontuurlijke kilometers.

Kenmerken en opties:

  • Betrouwbare 782cc V4-motor met soepele en krachtige prestaties

  • Geavanceerd ABS remsysteem voor maximale veiligheid onder alle omstandigheden

  • ARROW uitlaatdemper met E-keur zorgt niet alleen voor een stoere sound, maar draagt ook bij aan optimale rijeigenschappen

  • Hogere kuipruit voor verbeterde windbescherming en rijcomfort, ook bij hogere snelheden

  • Praktische middenbok voor makkelijk parkeren en onderhoud

  • Stijlvolle zwarte kleur die de motor een krachtige uitstraling geeft

Wat maakt de VFR800X Crossrunner bijzonder?
Deze Honda wordt vaak geprezen om zijn uitstekende balans tussen sportieve rijeigenschappen en dagelijkse bruikbaarheid. De krachtige V4-motor levert een vloeiende en lineaire krachtoverbrenging, waardoor hij zowel in de stad als op lange tochten heerlijk rijdt. De comfortabele zithouding en goede windbescherming maken langere ritten zeer aangenaam. Daarnaast zorgt het ABS-systeem voor extra vertrouwen bij het remmen, zelfs onder natte of onvoorspelbare omstandigheden.

Staat van de motor:
De motor is altijd goed onderhouden, technisch in orde en heeft een nette uitstraling. Perfect voor de rijder die een betrouwbare, sportieve allround motor zoekt met karakter en comfort.

Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit.


  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • LET OP !!!

    Wij zijn van Ma 7 juli t/m Za 12 juli alleen op afspraak geopend
    BEL 06-54 30 38 85 voor het maken van een afspraak


    .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS, Hoger windscherm, Middenbok, ARROW Uitlaatdemper (E-Keur), 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion