Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2013

37968 Km
N.v.t.
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: Honda VFR 1200 – 2013 | 37.968 km | Combined ABS

 

Ben je op zoek naar een krachtige en comfortabele sporttourer?

Deze Honda VFR 1200 uit 2013 biedt ultiem rijplezier met geavanceerde technologie en een sportieve uitstraling.

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 37.968 km
Combined ABS voor extra veiligheid
Originele zijkoffers Honda voor extra bagageruimte
Handvatverwarming voor comfort in koudere omstandigheden



Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion