Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 - 2022

€ 13.450,- € 13.950,-
7630 Km
Antraciet grijs
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NT1100 in nieuwstaat.

Eerste eigenaar, 7600km. Zowel technisch als optisch een nieuwe motor!

* ABS,
* Traction control,
* Led dagrijverlichting,
* Led koplamp,
* Led richtingaanwijzers,
* Led achterlicht,
* TFT scherm met touchscreen,
* Hoog windscherm,
* Zijkoffers,
* Licht sensor,
* Handvatverwarming,
* Bluetooth,
* Boordcomputer,
* Extra windafbuigers

Honda Dealer onderhouden, compleet met alle boekjes en historie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion