Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT C-ABS - 2017

27780 Km
Zwart/grijs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuwe model NC750X DCT 

ABS remsysteem.

Zeer scherpe prijs, meestal koop je voor deze prijs het oude model van 2014/2015.

Puig tour ruit.

Led koplamp.
Kleuren dashbord.
Instelbare rijmodus.

DCT automatische versnellingsbak.
Maar zelf schakelen is ook mogelijk met de knoppen op het stuur.

Handige bergruimte op de plek waar bij de meeste motoren de tank zit.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion