Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2021

Garantie: Ja
3393 Km
.
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 221 x 85 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

In nieuwstaat verkerende Honda NC 750 X uit eind 2021 en origineel nederlands geleverd.

Honda NC750X BJ 2021


- Kenteken: 86-MP-ST
- Merk: Honda
- Model: All-Road
- Tellerstand: 3393 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 745 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 43 kW / 59pk
- Ledig gewicht: 207 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 221 cm
- Breedte: 85 cm
- Aantal sleutels: 2


Exterieur

- Beugel voor Topkoffer
- Handkappen
- Hoog windscherm
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Kleur mat
- Topkoffer

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


? Honda NC750X 
? 2021 BJ
? 3393 KM 
? Nieuwstaat
? Garantie 12 Maanden 
? Bezorging aan huis mogelijk
? Tenaamstellen gratis 
? Proefrit mogelijk 
? Elke dag geopend op afspraak
? Inruil mogelijk 
 
? Geen onverwachte afleverkosten
? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen
? RDW erkend 
 
? Motorservice de Zeeuw
? Knibbelweg 73E5 
? 2761JC Zevenhuizen
? Motorservicedezeeuw@gmail.com
? 06 - 555 299 09 
 
? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw 
? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt !

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Beugel voor Topkoffer, Handkappen, Hoog windscherm, Kleur mat, LED achterlichten, LED koplampen, Topkoffer, Windscherm, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice de Zeeuw
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion