Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze Integra is standaard uitgevoerd.
Bij 35.000 km is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd.
Historie is aanwezig.
12 maanden Bovag garantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde viertakt 8 kleppen, SOHC parallel twin |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM FI electronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 40,3 kW bij 6,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 4,750 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnelingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,1 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant type |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm Enkele wave type schijf met tweezuigerklauw en remblokken in gesinterd metaal. |
Remmen achter | 240mm enkele wave type remschijf met enkelzuigerklauw en remblokken in kunststof. |
Voorband | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1,525 mm |
Lengte | 2,215 mm |
Breedte | 810 mm |
Hoogte | 1,440 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Candy Prominence Red, Pearl Glare White, Mat Gunpowder Black Metallic, Mat Alpha Silver Metallic, Mat Majestic Silver Metallic |
Beschrijving | De nieuwe Integra heeft de power van een echte motor en tegelijk het comfort en het gemak van een stadsscooter. Met een soepel en sportief rijgedrag maar ook nog eens superzuinig en compatibel met Euro 4. Een rondje door het centrum of een snelle rit buiten de stad, je kunt elke bocht aan. |
Welkom bij Benjan Motoren!
Benjan Motoren, opgericht in september 1992 door Ben Schuurman en Jan Breedveld richt zich op de verkoop van Honda Motoren. Het bedrijf is van het begin af aan gevestigd in Ridderkerk en is ontstaan als hobbie en passie voor motoren.
Bij ons kunt u ook terecht voor occacions van diverse merken.
 | Ridderkerk, Zuid-Holland |
 | 0180-418952 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken