Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2019

Garantie: Ja
68927 Km
Tricolor
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen nog niet gepoest.

Maar door drukte en vele vraag vast op de site gezet.

Het gaat hier om de Automaat uitvoering.

Wel voorzien van een schakelpedaal zodat je ook kunt schakelen dit is een optie van Honda zodat je zeg maar een Quik shifter naast je automaat hebt.

Dit is het derde type wat in 2018 op de markt kwam met verschillenede rijmodi ,ride by wire ( geen gaskabels) en nog wat meer verbeter punten.

Motorfiets is op valbeugels en hoge ruit met ram mount na geheel origineel.

Motor heeft wat gebruikersporen maar dat mag met deze km stand.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Bagagerek, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, in hoogte verstelbaar zadel, Originele uitlaat, Quickshifter, Telefoonhouder, topkofferdrager, Valbeugel, Verhoogde ruit, Verschillende rijmodi, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion