Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 HORNET - 2024

Garantie: Ja
2181 Km
Grijs
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ben jij op zoek naar een krachtige, betrouwbare en sportieve motor? Dan is deze Honda Hornet 750 uit 2024 iets voor jou!

Met slechts 2181 km op de teller is deze motor nog als nieuw. De Honda Hornet staat bekend om zijn uitstekende prestaties, wendbaarheid en moderne design. De krachtige 750cc motor biedt een geweldige rijervaring, of je nu de stad in duikt of de snelweg op gaat.

Kenmerken:

  • Bouwjaar: 2024
  • Kilometerstand: 2181 km
  • Krachtige 750cc motor
  • Uitstekende staat, zowel optisch als technisch
  • Sportief design en modern comfort
  • Ideaal voor zowel ervaren rijders als beginners

Wil je meer informatie of een proefrit maken? Neem gerust contact op! Deze kans wil je niet missen, want de Hornet is klaar om jouw nieuwe avontuur te beginnen!

Prijs: 8300-,

Stuur een bericht voor meer details of om een afspraak in te plannen!





 
Opties en Accessoires:
5 RIDE MODES, ABS, FABRIEKSGARANTIE, LEASE MOGELIJK, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, TCS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion