Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WIDE GLIDE FXDWG DYNA - 2014

Garantie: Ja
26845 Mls
Zwart
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ABS, afneembare Batwing met donker windscherm, spaakvelgen, forward controls, Vance & Hines uitlaatdempers, saddlebags, bagagerek met sissybar, side-mounth kentekenplaat, TomTom navigatiehouder, gear-indicator, custom spiegels.
  • Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
ABS, Board computer, dempers, andere en uitlaatsystemen, Forward Control, Gearindicator, knipperlichten, andere, Navigatie voorbereiding, Spaakvelgen, Windscherm, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion