Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG - 2016

Garantie: Nee
25672 Km
Special paint
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele nette en volle harley Davidson FLHTCUTG Tri glide ultra 103ci.

Bouwjaar 2016
Km stand 25.000

LET OP DIT IS EEN BTW MOTOR DUS DE EX PRIJS IS 23.966EURO!!

De trike verkeerd in topstaat!!

Hij rijd heerlijk.

De trike is goed onderhouden en heeft een goede historie.

Vele mooie en dure extra's zoals
Special paint set mat en hoogglans lak
Custom Seat 
Vance & hines uitlaat bochten 
Vance & hines dempers 
Performance machine luchtfilter 
Chrome voorvork
Led lampen 
Koplamp ring 
Stootbumper
Bagage rek
Abs 
Navigatie 
Elektronische achteruit
Cruise controle 

Prijs 28.999euro INCL BTW!! Incl 6 maanden garantie en een beurt.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
 
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Bluetooth , Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Cylinderbeschermers, dempers, andere en uitlaatsystemen, Fairing, knipperlichten, andere, Kofferset, koplamp, andere, Navigatie, Open luchtfilter, Special Paint, Sportuitlaat, Topkoffer, Trike, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion