Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2009

Garantie: Ja
56500 Km
Zwart
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
We hebben weer een dikke Blacked Out FLHX Street Glide binnen.
Het is een BTW motor dus mooi voor de ondernemers onder ons.
De getoonde prijs is inclusief BTW.
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion