Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 FXBBS - 2022

Garantie: Nee
3208 Km
Rood
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion