Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX - 2016

Garantie: Ja
7600 Km
Zwart plus anthraciet
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
H.D. Sportster XL1200CX Roadster!
Vance & Hines "Upswept" 2-1 uitlaat.
Geborsteld roestvrij staal!
Met de hand T.I.G. gelast. t.w.v. 1490=
Lekker grondspeling!
Roland Sands Design luchtflter.
Upside-down vork.
Dubbel remschijven voor.
Zij-nummerbord bevestiginng, legal!
Garantie 12 maanden, geldig door heel Europa.
Interessante inruil eventueel mogelijk.
Snel en makkelijk financiering.
Ook een lease plan voor bedrijven, z.z.p.-ers.
Deze beauty in het echt willen zien/horen/kopen?
Gauw maar afspreken!
Bel/app/mail voor een afspraak!
Rob 0655857614
H.D. Occasionspecialist sinds 1981!
www.dream-cycles.com


This 2-1 Upsweep is another testimony to the capability of the craftsman responsible for this 2-1 system. It had to have a 'Works' finish and not be afraid to show its racing genes. It is therefore hand-TIG welded and made from high grade (ASTM A269) 304 stainless steel with a brushed finish and a megaphone muffler. Comes with a partial and functional heat shield only, there is nothing here that doesn't breath competition including the Vance & Hines badge. Enjoy the sound, performance and a color-scheme that only a true stainless system is able to provide. Compatible with both mid and forward controls.
 
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geďntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion