Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2005

Garantie: Ja
35158 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Koppel: 96 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Aantal eigenaren: 2
Leaseprijs: € 60 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

Mooie zwarte Vivid black XL1200C Sportster custom. Voorzien van het juiste geluid en vele chrome accessoires. ook geschikt om met zijn tweeën te rijden.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 345,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 60,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 27,47 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 27 november koopzondag van 12:00-17:00 uur.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.

Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl

Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Chrome and Rubber Footpegs, Chrome and Rubber Handgrips, Chrome and rubber shifter & brakepads, Chrome axle nut covers, Chrome engine guard, Chrome master cilinder covers, Chrome oil tank, Chrome switch housing, Forward controls, H-D saddlebags, Hellingshoeksensor, Open mufflers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion