Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL - 2017

Garantie: Ja
38941 Km
ZWART
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Schade: schadevrij

Te koop: Harley Davidson roadking special uit 2017 met maar 38941 km op de teller.

Deze zeer complete Roadking is voorzien van de volgende opties:

smoke knipperlichten
HD luxe handvaten
rineheart 4,5 inch einddempers
l.e.d. daymaker koplamp
L.e.d. achterlichten
4 punts docking kit
Led tank doppen

Motor is voorzien van abs en start blokkering

Absolute topstaat zoals u van ons gewend bent.

U bent welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion