Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2001

Garantie: Nee
41260 Km
Blauw zilver
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:

Een Harley-Davidson RoadKing FLHRCi uit 2001 met 41250km op de teller.
88cubic inch = 1450cc 
5HD, Nederlands geleverd


Deze Harley Davidson Road King is onder andere voorzien van:
* Lederen kofferset
* Whitewall bandenset
* Passinglights
* Floorboards
* Rode verlichting achter
* Valbeugel / engineguard
* Diverse chrome covers
* Druppelladeraansluiting


Vanaf nú in de showroom

 
Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, White Wall bandenset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Roosendaal

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion