Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2005

Garantie: Nee
63909 Km
Lava red sungloss
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLHRC Roadking classic

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Injectie
- Detachable windscherm
- Dubbele voorrem
- Cruise control
- Windschermtas
- Valbeugel voor
- Highway pegs
- Valbeugels achter
- Leren koffers
- Two up Roadking zadel
- Sissybar ( vast)
- Bagagerek
- Passenger floorboards

Te koop in opdracht van klant. Roadking classic uit 2005. In 2009 door ons geleverd, en 15 probleemloze dienstjaren achter de rug bij dezelfde eigenaar. Nokkenaskettingspanners reeds vervangen.Deze motor behoort niet tot onze bedrijfsvoorraad. Daardoor is inruil niet mogelijk, en valt de motor niet onder onze normale garantievoorwaarden.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Wist u dat: In de motortaal "Steile wand" betekent: Kermisattractie waarbij waaghalzen, maar in werkelijkheid uiterst geroutineerde kermisklanten, met een motorfiets in een houten kombaan met een diameter van gemiddeld acht tot tien meter in de rondte rijden tot een horizontale positie wordt bereikt. De kunsten van de steilewandrijders variëren van zijspanrijden, met twee rijders in tegengestelde richting rijden, met losse handen rijden tot achterstevoren plaats nemen op de motorfiets. Traditioneel wordt met een oude Indian Scout uit de jaren dertig gereden. De reden dat deze oude motorfietsen nog steeds voldoen is dat voor het betreden van de steile wand nauwelijks vermogen en snelheid nodig zijn. Als extra attractie wordt bezoekers die over een motorfiets of bromfiets beschikken de mogelijkheid geboden de steile wand te berijden. Bij de valpartijen die hierbij ontstaan, wordt een ijzeren volkswet bevestigd: leedvermaak is het beste vermaak. In het Engels wordt de steile wand de wall of death genoemd
© 2000 - 2025 Motoroccasion