Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS - 2017

Garantie: Ja
65956 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2017

FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL

- Vance & Hines Crossover voorbochten
- Handvatverwarming
- Zwarte valbeugel
- Docking kit
- Lower fairings
- Yelllow headlight cover

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Neem gerust contact op met Dex of Pascal.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Harley-Davidson Rotterdam

Eerste Tochtweg 2A
2913 LP Nieuwerkerk aan den IJssel
T. 010-790 01 30
E. sales@harleydavidsonrotterdam.nl
W. www.hd-amro.nl
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti blokkeer systeem, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion