Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXDLS - 2017

Garantie: Ja
26038 Km
High Gloss Black
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Stoere Harley Davidson Low Rider S FXDLS 110 SCREAMING EAGLE
Krachtige 1800cc 2 cilinder
Km Stand 26038
5HD1 europese motor
2 sleutels + 2 fobs aanwezig
Alarm systeem
Led Daymaker koplamp
Abs
Digitale tankmeter (Black)
 

Motor in nette staat
Afleverbeurt en 6 maanden garantie mogelijk (Meerprijs €249)
Financiering / Inruil mogelijk
Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion