Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS - 2019

43446 Km
Zwart/Grijs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-107-flhcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een genot om mee te touren, deze unieke Heritage met ABS! De afsluitbare lederen tassenset zorgt voor extra bagage mogelijkheden. De half ape geeft een perfecte zit in combinatie met het 2-delige zadel. In een handomdraai kan je daardoor een solo look maken. De 'one of a kind paintjob' geeft deze Heritage de 'finishing touch'. Onze geadverteerde prijs is all-in rijklaar met garantie. Aangezien deze in bemiddeling te koop staat is beperkte inruil mogelijk tegen handelsprijzen. Vin nummer: 1HD1YAJ21KB056778
 
  •  bekijk onze shop: https://youtu.be/819_g7ICW0I

    Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion