Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2001

Garantie: Ja
31638 Mls
Caddilac brown
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLSTF Bobber:

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Screamin eagle hydraulische nokkenaskettingspanners
- Gespaakte wielen ( nieuw)
- Shinko old style banden ( nieuw)
- Mustang cyclone seat ( geveerd)
- Thunderbike seat mount kit
- Stingray achterspatbord (ribbed)
- Heinz winglets 3 in 1 verlichting
- Nieuwe gaskabels
- Nieuwe remleiding voor
- Trompet uitlaten
- CPV Sidemount met stop taillight


FLSTF Fatboy uit 2001. Door ons geheel omgebouwd tot bobber. Vele nieuwe onderdelen en vele uren zijn er in dit project gestoken. Betreft een schade vrije motor. Foto's van originele staat zijn aanwezig. Motor is geheel opnieuw gespoten. Op de tank is gekozen voor caddilac brown, met de AMF striping. Spatborden zijn glanszwart afgewerkt. Voor ons een leuk project, voor u een unieke motor waar er maar 1 van is.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion