Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ENERGICA  ESSEESSE9 - 2018

Garantie: Nee
5422 Km
Blauw
energica - esseesse9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In de Shocking Blue kleur zie je deze prachtige EsseEsse9 niet snel over het hoofd. Haar tijdloze design past bij de Italiaanse schone. Voorzien van praktische GIVI V35 koffers en de goudkleurige ergal bolts.

De motor heeft slechts 5422 km op de teller staan en is een buitenkans als je direct de weg op wilt. Met de 13,4 kW accu heeft de motor een actieradius van ongeveer 200 km in Ecomodus. Een gemiddelde actieradius van 150 km is realistisch.

De motor wordt in opdracht verkocht.
 
  • Energica EsseEsse9
    Met zijn klassieke buddyseat en ontspannen rijpositie is het EsseEsse9 ideaal voor elektrische lange afstandsliefhebbers over de hele wereld.

    De Energica EsseEsse9 deelt de technologie en verfijning van de EGO en de EVA Ribelle, maar is geschikter voor casual rijden zonder de veeleisender zithouding behorende bij de hyperprestaties van deze andere twee modellen.

    De keuze voor elektrische rijders overal, zo vol met klassieke Italiaanse stijl en verfijning dat je hem met plezier voor langere afstanden gebruikt, maar ook stijlvol van café naar café rijdt. 100% elektrisch en 100% Italiaans.

    Actieradius 
    De actieradius is afhankelijk van diverse factoren. Op de snelweg is de actieradius lager dan in de stad. Ook het weer (wind en temperatuur) hebben invloed op de actieradius. de laadsnelheid is ongeëvenaard, met CCS snellaen kan je laden met een maximale snelheid van 400km range per uur. 

    Thuisladen
    Deze motor kan thuis aan het stopcontact geladen worden. Ook kan deze motor aan publieke laadpalen gevonden worden. Het DC snelladen is op iedere Energica aanwezig. 
     

Opties en Accessoires:
ABS, Kofferset, SP connect, Roadlock remschijfslot, CCS snelladen, Thuislaadkabel, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion