Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MOTOGP LIVERY
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Garantie: Fabrieksgarantie

TE KOOP: Ducati Panigale V4 Bezzecchi 2023 Racing Replica – Gelimiteerde Editie (Nummer 36 van de 72) – NIEUW in Transportkrat!

Ben jij op zoek naar iets écht bijzonders?
Dit is jouw kans om eigenaar te worden van een exclusieve Ducati Panigale V4 Bezzecchi Racing Replica 2023, nog in de originele transportkrat, splinternieuw en onuitgepakt.

Gelimiteerd tot slechts 72 stuks wereldwijd – dit exemplaar is een waar verzamelobject en een eerbetoon aan de iconische MotoGP-coureur Marco Bezzecchi.

Highlights:

Ducati Panigale V4 – 1103cc Desmosedici Stradale V4-motor
Speciale Bezzecchi Racing Livery – Mooney VR46 Racing Team kleuren

Premium onderdelen:

Akrapovi? titanium uitlaatsysteem

Carbonfiber winglets, kuipdelen en details

Geüpgraded elektronica & race-instellingen

Officiële Ducati certificering & genummerde plaquette

Nog in originele transportkrat – exact zoals geleverd vanuit de fabriek.
Niet gestart, niet uitgepakt – volledig in fabrieksstaat.

Voor de verzamelaar, Ducati-liefhebber of racer die alleen genoegen neemt met het allerbeste.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion