Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2021
BINNENKORT VERWACHT
Zeer Nette Multistrada V4S Travel en Rader in de kleur Aviator Grey.
Motor is altijd dealer onderhouden en in zeer nette staat.
Wordt geleverd met afleverbeurt.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Ducati granturismo vloeistof gekoelde V4 |
Boring x slag | 83|53.5 |
Cilinder inhoud | 1158 |
Comp. verhouding | 14:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 170|125|9.500 |
Max. koppel | 129.5|7.500 |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, 15/40 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs Monoshock, externe veervoorspanning, Enkele aluminium swingarm |
Remmen voor | 2x 320mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monoblock, 4-zuiger, 2-pad, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | 1.585 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | verstelbaar 825-845 |
Drooggewicht | 212 |
Leverbare kleuren | Ducati Red |
Beschrijving | Welke weg u ook besluit te nemen met uw nieuwe Multistrada V4, of het nu asfalt, grind, zand of stenen zijn, u zult zich op uw gemak voelen. Tijdens elk moment van de rit ervaart u het plezier van volledige controle.
De vierde generatie Multistrada is veelzijdiger en makkelijker te rijden dan ooit. Sport, Travel, Enduro en Urban: vier perfect uitgebalanceerde stijlen om de nieuwe Multistrada V4 effectief en leuk te maken in alle rijomstandigheden. |
Op onze gebruikte Ducati’s krijg je 12 maanden garantie!
Dit geldt natuurlijk op alles behalve op slijtage delen zoals banden, ketting en tandwielen, remblokken etc. Op racemotoren is dit niet van toepassing. Afhankelijk van de km. stand krijgt je Ducati ook nog een grote beurt mee!
Mocht je tot de aankoop van een Ducati overgaan, dan wordt hij ook nog, indien gewenst, gratis gebracht overal in Nederland. Altijd al een Ducati willen rijden? Of wil je eens een ander type proberen maar is een proefrit te kort? Vanaf maart 2012 staan onze motoren weer klaar om ingezet te worden!
 | Overasselt, Gelderland |
 | 024-6222001 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken