Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 797 + - 2019

Garantie: Ja
4582 Km
Matt wit
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Ducati Monster 797+ (2019) – Slechts 4.582 km – Zo goed als nieuw!

Ben je op zoek naar een sportieve naked bike met Italiaanse flair en karakter? Dan is deze Ducati Monster 797+ precies wat je zoekt!

Deze motor uit 2019 verkeert in uitstekende staat, met slechts 4.582 kilometer op de teller. De Monster 797+ is de perfecte combinatie van klassieke stijl, moderne techniek en pure rijbeleving. Licht, wendbaar en krachtig – ideaal voor zowel de beginnende als de ervaren rijder.

Belangrijkste kenmerken:

  • Bouwjaar: 2019

  • Kilometerstand: 4.582 km

  • Motorinhoud: 803 cc – luchtgekoelde L-Twin

  • Vermogen: ca. 75 pk

  • Kleur: Matt wit

  • Versnellingen: 6

  • + uitvoering: inclusief kleine windscreen en passagiersseat cover

  • ABS & moderne elektronica

  • Originele staat – geen race of val schade

Extra’s:

  • Goed onderhouden – onderhoudsboekje aanwezig

  • Altijd binnen gestald

Of je nu op zoek bent naar een stijlvolle weekendmotor of een betrouwbare machine voor dagelijks gebruik – deze Ducati Monster 797+ stelt niet teleur.

Vraagprijs: € 7950
Inruil bespreekbaar.
Bij serieuze interesse graag bellen of mailen voor een bezichtiging/proefrit.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorshop Fransen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion