Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER + - 2021

Garantie: Nee
10250 Km
Rood
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
ducati - monster--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ducati Monster 937

Km stand : 10250
Bouwjaar : 2021

In zeer mooie staat , zeg maar in bijna nieuwstaat .
Hele mooie ARROW uitlaat .
Rijd loopt en stuurt super !
voorzien van :

- Korte kentekenplaathouder 
- ARROW demper 
- TFT display 
- Brembo remmerij
- ABS 
- Traction control
- Div instelbare rijmodi 
- Led verlichtring ( dagrij ) 
- Quickshifter up/down
- Seat cover 

- Boekjes en sleutels aanwezig 
- passagierzadel aanwezig 
- word afgeleverd met een onderhoudsbeurt 

Serto motoren
Bosschenhoofd 
RDW erkend  






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion