Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dare to be Bold
De Diavel V4 is gespierd, sportief, overdreven en elegant tegelijk, in staat om in elke context de aandacht te trekken, en verenigt schijnbaar uiteenlopende technische, dynamische en stilistische kenmerken, zoals die van sport nakeds en muscle cruisers.

De opwindende prestaties van de V4 Granturismo motor worden gecombineerd met een verrassende wendbaarheid en dynamiek voor een dergelijke motorfiets.

V4 Granturismo: de onbetwiste hoofdrolspeler
In de filosofie van de Diavel is de motor de spil waar alles om draait: prestaties, karakter en stijl. Daarom begonnen de Ducati ontwerpers met de V4 Granturismo, waardoor deze de ster van alle ontwerpelementen werd, met het mechaniek prominent in beeld als onderscheidend kenmerk.

Muscle-cruiser met supersport persoonlijkheid
Met een stalen brandstoftank met een geanimeerde, sculpturale vorm die doet denken aan Ducati supersportmotoren, is de staart licht, slank en scherp. De luchtinlaten vormen een brekend element in het zijaanzicht, die alle gespierde kracht overbrengen.

Karakter en uniekheid zitten in de details
Het LED-dagrijlicht aan de voorzijde heeft een dubbele C-vorm. Het achterlichtcluster bestaat uit een serie punt-LED's onder de staart, met een zeer origineel design dat de dubbele C van de DRL herhaalt en niet onverschillig kan laten.

LEES MEER
Verrassend licht
De Diavel V4 heeft een chassis met een monocoque frame en een enkelzijdige achterbrug, beide van aluminium, wat in combinatie met de lichtheid van de V4 Granturismo resulteert in een leeggewicht zonder brandstof van 223 kg, een besparing van meer dan 13 kg ten opzichte van de Diavel 1260 S.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion