Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SL - 1997

26928 Km
Rood
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ten opzichte van de Superlight (MKIV) werden er ook slechts kleine detailwijzigingen aangebracht op de Superlight (MKV) voor 1996. De Superlights uit 1996 kwamen nog steeds met het genummerde plaatje op de kroonplaat. (Productie totaal: 309 stuks). De luchtgekoelde motor heeft een inhoud van 904 CC. Verder is het viertakt V-Twin Cilinder SOHC Desmodronic motorblok voorzien van twee kleppen per cilinder. Het vermogen van 78 PK (57 kW) wordt afgeleverd bij 7.000 rpm. Het koppel is vastgesteld op 84 Nm bij 6.400 rpm. De motor had een droog gewicht van 182 Kg en behaalde (voor die tijd) al een topsnelheid van ca. 221 Km/uur. De overbrenging vindt plaats via een 6 versnellingsbak die via een ketting het achterwiel aandrijft. Voor de rest is de motor voorzien van de vanaf begin 90ér jaren door Ducati veel gebruikte Showa Upside-Down voorvork en een dubbele schijfrem aan de voorzijde en een enkele schijfrem aan de achterzijde. De motor komt oorspronkelijk uit Duitsland en er is voor gekozen om deze niet van een NL kenteken te voorzien. Bij de motor zitten echter alle papieren (Fahrzeugbrief) om dit alsnog te doen of deze naar andere bestemmingen in- of uit te voeren.
 


  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion