Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2025

Nieuw
Blauw
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Allemansvriend en ideaal voor personen met korte(re) benen.
Inclusief 5 jaar garantie (2+3)

De 700CL-X Heritage vertegenwoordigt een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO met een frisse, klassieke stijl.
Enkele klassieke details van de 700CL-X trekken meteen de aandacht: ronde koplampen geïnspireerd op de klassieke stijl, aluminium zijpanelen van de brandstoftank, het met leder beklede zadel en de meerspaaks lichtmetalen velgen.

ENJOY THE MOMENT
5 jaar garantie cfmoto motorfietsen
BANDEN

De Pirelli MT60RS banden zorgen met hun semi-noppenprofiel voor een typische scrambler-look maar kunnen zich op vlak van stuurgedrag en grip meten met de besten. 
Aan de voorkant zien we 19 inch wielen met een bandbreedte van 110 mm, terwijl aan de achterkant 180 mm banden de 17 inch 5-spaaks velgen sieren.

ERGONOMIE
De 700CL-X Heritage is een compacte motor die vanwege zijn zithoogte van 800mm ook toegankelijk is voor kleinere rijders. 
De sportieve kniehoek in combinatie met de goed gevoerde zitting en het brede stuur zorgen voor een dynamische en toch comfortabele rijpositie.

700clx
Deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Heritage heeft niet alleen een uniek design, maar de 700 CL-X is ook voorzien van uitmuntende uitrusting in dit segment: een nieuwe 699 cc parallel-twin motor met een vermogen van 75 pk en 68 Nm, ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

ZADEL
Het zadel bepaalt absoluut de uitstraling van deze motorfiets. Bij Twilight Blue zien we een zwart vilten versie en bij Coal Grey zien we een lichtbruin zadel met lederlook. Dit comfortabele zadel biedt tevens ruimte voor een passagier.
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion