Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2025

€ 6.749,- € 7.499,-
Garantie: Ja
Nieuw
TWILIGHT BLUE
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 700 CL-X Heritage, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Actieprijs tot 31 Okt 2024, €6.749,-

De 700CL-X Heritage staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Standaard voorzien van:
- Nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie
- Slipper koppeling
- Adaptieve LED verlichting
- LED knipperlichten met uitdoof functie
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauw 320mm remschijf
- Pirelli MT60RS banden
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Economic en Sport)
- USB en 12V-aansluiting.
- Cruise control
- Rijklaargewicht 196 kg
- en veel meer…..

Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Heritage een unieke stijl, de 700 CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion