Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2025

€ 6.749,- € 7.499,-
Garantie: Ja
Nieuw
TWILIGHT BLUE
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 700 CL-X Heritage, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Actieprijs tot 31 Okt 2024, €6.749,-

De 700CL-X Heritage staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Standaard voorzien van:
- Nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie
- Slipper koppeling
- Adaptieve LED verlichting
- LED knipperlichten met uitdoof functie
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauw 320mm remschijf
- Pirelli MT60RS banden
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Economic en Sport)
- USB en 12V-aansluiting.
- Cruise control
- Rijklaargewicht 196 kg
- en veel meer…..

Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Heritage een unieke stijl, de 700 CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion