Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 675 SR-R in kleur: Nebula White. 

- 675cc, 3-cilinder inline, 4 takt, vloeistof gekoeld, DOHC
- 95pk (70kW)/11000rpm, 70Nm/8520rpm
- CFMOTO RIDE App Approved
- 675 triple 3 cilinder motor met een heerlijk geluid
- 2nd generatie cutting edge design
- Quick shifter up
- ABS met 2 kanalen
- Traction Control Systeem
- 2+3 jaar fabriekgarantie
- etc.

Heerlijke motor, ruil gerust jou huidige (sport)motor in!

Wil jij graag een splinternieuwe motor rijden met 5 jaar garantie?
Voor een prijs van €8999,-
Kom dan zo snel mogelijk kijken.

Supersport is terug! De laatste jaren is het supersport segment een beetje verdwenen uit het straatbeeld.
CF Moto gaat daar met de SR Series verandering in brengen!

Voor €8999,- koop je deze super gave 675SR-R

Deze 675cc driecilinder levert bijna 100 pk bij 11000 tpm en dat is met een leeggewicht van 189 kilo een garantie voor een hele gave rijbeleving!

Wie heeft er 200 pk nodig op onze Nederlandse wegen?
Naar mijn mening is 100 pk zelfs leuker, met dit vermogen kun je het gas ook eens echt opentrekken tot aan de 12.000 touren om hem daarna met de quickshifter in de volgende versnelling te knallen en hem daar nog eens doortrekken tot de max..... En dat alles met behoud van jou rijbewijs als het het nog een beetje meezit ook. 

Kom hem in ieder geval een keer in het echt bekijken.
Misschien gaat jou supersport hart ook wel weer harder kloppen van deze nieuwe 675SR-R.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion